Sunday 12 June 2022

මං සහ මඟ

මං නවීන්, මං ගැන සරලවම කීවොත්, මාත් මං ගැන හරියටම දන්නෙ නෑ තවම😝 

මේ කරන්නෙත් ඒ මනුස්සයව හරියටම හොයාගෙන යන ගමන තමයි ඉතින්.. ටික ටික එපැයි හොයාගන්න නැතුව එක පාරට කොහෙන් දැන ගන්නද නේද? 

 ඔයලා දන්නවා නම් MBTI personality types ගැන,  මං INFJ කෙනෙක්🧙‍♂

 

 INFJ ලා ලෝකෙ ඉන්න මනු සත්තු අතරෙ සාපේක්ෂව දුර්ලභ සත්ව විශේෂයක් ලු...😂😂😂

Your full body avatar

 ඒ ටික ඇති නේද දැනට මං ගැන. තව ඉතින් හිමීට ඉස්සරහට දැන ගන්න අඳුරගන්න පුලුවන් වෙයි නෙහ්🤗

 

 

එතකොට "මඟ".....

 මඟ කියන්නෙ ඉතින් මගෙ මේ blog පොජ්ජට දමාපු නම් පොජ්ජ. මුන්නැහැ සෑහෙන්න හිතලා හිතලා දමාගත්තු නමක්ය කියල කියනවා නොවැ ඒක.  

 මොනවා උනත් ලොකු තේරුමක් තියෙන දේවල කරන්න ලොකු වුවමනාවක් තියෙනවාලු INFJ ලට (පොතේ හැටියට) 😂

ඉතින් ඒ නම් තැබීම උනත්, මේ blog පොජ්ජ උනත් එහෙම තේරුමක් ඇතුවයි කරන්න යන්නෙ කියල තමයි මගෙ හිත් පොජ්ජ නම් කියන්නෙ😁

 

කොහොම හරි ලියනවද නැද්ද කියල හිත හිත ඉදලා,, ඕනි මංගල්‍යයක් වෙන්න කියලා අද (12/06/2022) ඉදලා ලියන්න පටන් ගත්තා සුබ නැකතින්... (There is no such a better moment to start or to do something than Present moment[now] වර්තමාන, මේ මොහොත තමයි හොඳම නැකත😇🤓)

 

මං නවීන්, 🧙‍♂

 

 

 

 

 

 

 

2 comments:

  1. අළුතින් බ්ලොග් ලෝකයට එකතුවූ ඔබ ගැන අපට ඇත්තේ ඉමහත් සතුටකි. දිගටම ලියන්න! අපගේ සින්දිය පිළිඅබඳව ඔබගේ බ්ලොගයෙන් ප්‍රචාරයක් ලබා දෙන්නේ නම් එය ඉතා අගය කොට සලකන්නෙමු!

    ReplyDelete

මං සහ මඟ